شما را دعوت به شنیدن خلاصه ای از مطلب می کنیم


0:00
0:00

۱۶ ابزار پولی سئو ۲۰۲۲ برای بهبود جایگاه وب سایت | ابزارهای پولی سئو


 

همانطور که می دانید برای ارتقا جایگاه هر وب سایتی باید به بهبود سئو آن توجه زیادی کرد. همانطور که در مقاله قبل به آن پرداختیم با استفاده از بعضی از ابزارها می ­توانید به نکات و دستورالعمل ­هایی که برای سئو سایت شما مناسب هستند، دست یابید.

 

همانطور که می ­دانید موتورهای جستجوی هر روز تکمیل ­تر می­ شوند، بنابراین کسب و کار شما می ­تواند با استفاده از این منابع یک قدم جلوتر از موتورهای جستجو عمل کند. در این مقاله چند ابزار سئو ۲۰۲۲ برای کمک به وب سایت در جهت بهبود بازاریابی محتوا در اختیار شما قرار گرفته اند.

 

خوشبختانه ابزارهای سئو ۲۰۲۲ راهنمای مفیدی برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی و ایده‌های موضوعی برای مخاطبین در موتورهای جستجو هستند. از این ابزارهای محبوب برای ایجاد دید گسترده ­تری برای برند خود استفاده کنید و ببینید این ابزارها چگونه کسب و کار شما را به موفقیت می­ رساند.

 

در این مقاله به بررسی ابزارهای سئو ۲۰۲۲ پولی می ­پردازیم که البته برخی از این ابزارها دارای دوره آزمایشی رایگان هستند و برخی دیگر طرح‌های کاملا رایگان ارائه می‌دهند، اما محدودیت‌هایی نیز دارند.

برای مشاوره یا خرید ابزارهای مناسب سایت خود با توجه به نوع کسب و کارتان می­ توانید از گروه دیجیتال مارکتینگ طراح جان کمک بگیرید.

 

ابزارهای پولی سئو ۲۰۲۲


1- نرم افزار بازاریابی سئو ( Hubspots Marketing Hub ) Hubspot

Hubspots Marketing Hub  از نرم‌افزارهای سئو ۲۰۲۲ است که با استفاده از آن وب سایت شما در زمینه سئو بسیار پرقدرت می ­شود. با استفاده از این نرم افزار به ابزارهایی دسترسی پیدا می­ کنید که صفحات فرود ، صفحات وب و پست وبلاگ ­ها را در کنار یکدیگر تجزیه و تحلیل می­ کنند و هیچ فرصتی را برای بهینه سازی محتوای خود برای افزایش ترافیک و مبادله از دست نخواهید داد.

 

مهم نیست که در تولید محتوا مبتدی هستید یا متخصص سئو ، نرم افزار بازاریابی سئو  Hubspot برای رسیدن به رتبه در صفحهSERP به شما اطلاعات و ابزار لازم برای چگونگی عملکرد و سئو کردن محتوا را می ­دهد، بنابراین با استفاده از این نرم افزار می ­توانید کارهای زیر را انجام دهید:

 

ایمیل: می ­توانید ایمیل­ های مربوط به کسب و کار خود را با استفاده از طرح‌های برند خود ارسال کنید.

 

اتوماسیون بازاریابی: کمک می­ کند که کمپین ­های فعال خود را برای مخاطبین قسمت­ بندی کنید.

 

مدیریت مشتری: می ­توانید مشتریان خود را در هر مرحله از فرآیند فروش مورد بررسی قرار دهید.

 

تجزیه و تحلیل: کمپین ­های بازاریابی خود را برای به دست آوردن موفقیت و افزایش فرصت­ های خود تجزیه و تحلیل کنید.

 

قیمت این ابزار در ماه ۴۵ دلار برای شروع ، برای کارهای حرفه­ای ۸۰۰ دلار و برای شرکت­ها ۳۲۰۰ دلار به فروش می­رسد.

 

2- Ahrefs

Ahrefs یکی از ابزارهای پیشرفته برای سئو است که تمام ویژگی­ های وب سایت شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار می­ دهد و وضعیت کلمات کلیدی و لینک ­ها را بررسی می­ کند تا به شما برای ایجاد محتوای مناسب کمک کند.

برخی از ویژگی­ های اصلی Ahrefs عبارتند از:

 

Site Explorer : رتبه وب سایت شما در بین سایر وب سایت­ها را نمایش می­دهد.

 

Content Explorer : این ابزار سئو ۲۰۲۲ به شما کمک می­ کند تا به بررسی محتوا صفحات وب خود بپردازید ، رایج ­ترین محتوا برای یک موضوع خاص را پیدا کنید و یک سری فیلترهای خاص مثل: زمان انتشار، زبان و تعداد انتشار در شبکه ­های مجازی روی آن اعمال کنید.

 

Keywords Explorer : با ابزار جستجوی کلمات کلیدی می­ توانید یک کلمه کلیدی خاص را در یک کشور خاص جستجو کنید.

 

Rank tracker ممیزی سایت: مهمترین کاربرد این قسمت اضافه کردن رقبای خود در  Competiters است و در آن میتوانید ۵ آدرس علاوه بر آدرس خود اضافه کنید، رنک‌های آن­ها را دنبال کنید و با سایت خودتان مقایسه کنید.

 

 قیمت آزمایشی این ابزار برای هفت روز 7 دلار ، برای کارهای کوچک ۹۹ دلار ، برای کارهای در حد متوسط ۱۷۹ دلار ، کارهای پیشرفته ۳۹۹ دلار و برای آژانس­ های بزرگ ۹۹۹ دلار است.

 

3- ابزار سئو SEMrush

SEMrush یک ابزار ماهر سئو ۲۰۲۲ که اطلاعاتی در مورد عملکرد رقبا و صفحات خاص وب سایت ارائه می ­دهد. دارای ابزارهای متعددی است که یکی از آن­ها جعبه ابزار سئو است که در جستجوی و انتخاب کلمه کلیدی مناسب کاربرد دارد.

 

ابزار Toolkit به شما کمک می ­کند بهبود سایت خود را در طول زمان مورد بررسی قرار دهید ، همچنین بدانید که کدام کلمات کلیدی رتبه بندی بهتری دارند، رتبه صفحه برای هر کلمه کلیدی چقدر است، حجم جستجوی کلمه کلیدی و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می­ دهد. همچنین SEMrush که از ابزار سئو ۲۰۲۲ است به شما در موارد زیر کمک می­ کند:

 

ایجاد لینک : بک لینک­ های وب سایت­های دیگر نسبت به وب سایت شما را بررسی می‌کند.

 

پیدا کردن کلمه کلیدی : تمام کلمات کلیدی که برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای خود نیاز دارید را با استفاده از این ابزار پیدا می­ کنید.

 

استراتژی رقبای خود را ببینید : با استفاده از ابزار Key word magic کلمات کلیدی مورد نیاز خود را شناسایی کنید. همچنین با استفاده از این ابزار می­ توانید کلمات کلیدی که رقبای شما از آن بیشتر استفاده کرده­ اند را پیدا کنید و ببینید که بر روی چه کلمات کلیدی بیشتر سرمایه گذاری کرده­ اند.

 

دریافت توصیه ­ها : با این ابزار شما اطلاعاتی درباره ترافیک کلی سایت خود دریافت می­ کنید و همچنین متوجه می ­شوید که چطور افراد با سایت رقبای شما تعامل برقرار می­ کنند.

 

قیمت آن در ماه از ۱۱۹.95 دلار تا ۴۴۹.95 دلار است.

 

4- KWFinder

اگر فقط نیاز به تحقیق در مورد کلمات کلیدی دارید و نیاز به ابزارهایی که اطلاعات بیشتری در موارد دیگر در اختیار شما قرار می دهند ، ندارید KWFinder این ابزار سئو ۲۰۲۲ به شما کمک می­ کند که کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را دارند ولی رقابتی نیستند را پیدا کنید که همچنان باعث ایجاد ترافیک برای وب سایت شما می­ شوند.

 

چیزی که باعث شده ابزار KWFinder منحصر به فرد باشد ، این است که همزمان بین مناطق و زبان‌های مختلف جابجا می‌شود تا به مخاطبان خود در هر کجای کره زمین که زندگی می‌کنند خدمات ارائه دهد. برخی از ویژگی­ های برتر KWFinder عبارتند از:

 

پیدا کردن کلمه کلیدی بلند : از این ابزار برای پیدا کردن کلمات کلیدی بلندی که برای ایجاد ترافیک وبسایت بسیار مناسب هستند ، استفاده می­ شود.

 

– پیدا کردن کلمات کلیدی رقیب : با این ابزار می­توانید استراتژی که رقیبان شما در کلمات کلیدی استفاده کرده‌اند را با استراتژی وب سایت خود مقایسه کنید. علاوه بر این می ­توانید فرصت­های بیشتری برای استفاده از این کلمات کلیدی به دست آورید.

 

ابزار تجزیه و تحلیل SERP : رقابت در SERP (صفحه اول موتور جستجو) را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد تا متوجه شوید که مخاطبان شما به دنبال چه موضوعاتی در صفحات وب سایت می گردند.

 

ابزار تحقیق کلمات کلیدی محلی : این امکان را برای شما فراهم می­ کند تا متوجه شوید که در یک محدوده کوچک مثل مناطق خود افراد چه کلماتی را بیشتر سرچ می­ کنند و با فهمیدن آن بتوانید ترافیک را به سمت خود راهنمایی کنید.

 

قیمت آن در ابتدا ۱۰ روز آزمایشی رایگان و بعد ۲۹ دلار در ماه است.

 

5- SEO : Growth Bar

Growth Bar یکی دیگر از ابزارهای پولی سئو ۲۰۲۲ است که می‌تواند به شما در انجام تحقیقات کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقابتی و ردیابی رتبه بندی سئو کمک کند. با GrowthBar مستقیماً به صفحات نتایج موتور جستجو مربوط به هر وب سایت دسترسی پیدا می­ کنید با این کار شما می ­توانید عملکرد رقبای خود را ارزیابی کنید و شیوه­ های پیشرفت ، کلمات کلیدی ، بک لینک­ها و تبلیغاتی که برای آن­ها مفید بوده است را مشاهده کنید.

 

در این قسمت به برخی ویژگی‌های کلیدی GrowthBar می­ پردازیم:

 

– از ویژگی Topkeywords and Back links استفاده کنید : با این ابزار بررسی کنید کدام کلمات کلیدی بیشترین ترافیک را برای وب سایت شما خواهد داشت و لیستی از بهترین بک لینک ­هایی که به سایت شما اشاره دارند ، دریافت کنید.

 

دریافت امتیاز دشواری کلمه کلیدی : در مدت زمان کوتاهی می ­توانید بسنجید که استفاده از یک کلمه کلیدی خاص برای رتبه ­بندی آدرس سایت­ها (URL) در صفحه اول چقدر قدرتمند عمل می­ کند.

 

از ابزار Wordcount استفاده کنید : تعداد کلماتی که در هر صفحه وب سایت است را مستقیماً از SERP مشاهده کنید.

 

تبلیغات فیسبوک را اجرا کنید : تبلیغات فیسبوک را انجام دهید و از نگاه موتورهای جستجو به تشبیه آن­ها اقدام کنید.

 

از ابزار پیشنهادات کلمات کلیدی استفاده کنید : با استفاده از این ابزار سئو ۲۰۲۲ می­توانید فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط با هدف خود را که شاید بخواهید آن­ها را رتبه­ بندی کنید به همراه حجم جستجوی کلمات کلیدی و CPC  (هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل) آن­ها را دریافت کنید.

 

قیمت این ابزار در ۵ روز اول آزمایشی رایگان و بعد از آن از ۲۹.۹ دلار شروع تا ۷۹.۹ می ­رسد.

 

6- Woorank

سایتی که ابزارهای سئو ز زیادی دارد که به طور خودکار به تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت بر اساس سئو، رسانه­ های اجتماعی و هدایت فروش می­ پردازد. این ابزار با مرور خودکار بر روی وب سایت اطلاعات را به صورت داده­های زیادی تقسیم ­بندی می­ کند و خود وب سایت لیستی از این داده­ ها برای بهبود، به کاربران ارائه می­ کند. چند ویژگی که این ابزار ارائه می ­دهد:

 

چک لیست بازاریابی : با این ابزار پولی سئو ۲۰۲۲ می‌توانید کارهای بازاریابی که به عنوان بخشی از اجرای استراتژی سئو است را مورد بازنگری قرار دهید.

 

سئو : مهمترین معیارهای سئو برای هر سایت مانند: عنوان صفحه و توضیحات صفحه در این بخش تجزیه و تحلیل می­ شوند.

 

موبایل : این ابزار پولی سئو چگونگی نمایش سایت شما در گوشی­ های تلفن همراه و تبلت­ ها را به شما نمایش می ­دهد، کد نویسی سایت شما از اصول این دستگاه­ ها پیروی می‌کند.

 

اجتماعی : ابزار سئو در این بخش به شما در مورد اینکه رسانه­ های اجتماعی چگونه در هدایت ترافیک سایت و اهداف شما کمک کرده­ اند اطلاعاتی در اختیارتان قرار می­ دهد.

 

 این ابزار سئو در ۱۴ روز اول آزمایشی رایگان است اما بعد از این مدت 79.99 دلار تا 199.99 دلار قیمت دارد.

 

7- Buzz stream

بک لینک ­ها برای رتبه بندی سایت شما در موتور جستجوی گوگل بسیار با ارزش هستند. استفاده از ابزار سئو ۲۰۲۲  Buzzstream برای جستجوی افراد مناسب، پیدا کردن ایمیل­ های بازاریابی موثر و ردیابی افرادی که به درخواست لینک­ ها پاسخ مثبت داده ­اند، کمک می‌کند. Buzzstream همچنین به شما کمک می­ کند :

 

کاندیدها را شناسایی کنید : این ابزار افراد را بر اساس نوع کسب و کارشان، میزان مشارکتی که در شبکه­ های اجتماعی مختلف دارند، شناسایی می‌کند.

 

نامزدهای بک لینک را شناسایی کنید : این ابزار پولی سئو ۲۰۲۲ فهرستی از افرادی که به دلایلی به کسب و کار شما علاقه ­مند هستند و درخواست بک لینک ­های شما را پذیرفتند در اختیار شما قرار می­ دهد.

 

این ابزار پولی سئو ۲۰۲۲ در۳۰ روز اول به صورت آزمایشی رایگان است اما بعد ۲۴ دلار در ماه تا ۹۹۹ دلار تغییر قیمت دارد.

 

8- MOZPro

اشتراک MoZPro به عنوان یک ابزار پولی سئو همه­ کاره برای افزایش رتبه کسب و کار شما در موتور جستجو عمل می‌کند. مجموعه ابزارهای تحقیقاتی MOZPro می­ توانند اطلاعاتی در مورد رتبه ­بندی، شبکه­ های اجتماعی، لینک­ ها، بررسی علت پیشرفت و به دست آوردن ترافیک و بهینه سازی تلاش‌های سئو شما در اختیارتان قرار دهند.

 

خزیدن وبسایت : با این ابزار سئو حداکثر ۳۰۰۰ لینک را در یک آدرس سایت(URL )  مشخص مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

گزارش ایمیل : اطلاعاتی به صورت ایمیل به شما در مورد بهینه سازی صفحات سایت و هشدار برای خطاها می‌فرستد.

 

توجه به عوامل مختلف( خزیدن ) : این ابزار عواملی که اثر بد بر روی عملکرد سئوی شما مانند: محتوای تکراری و تغییر مسیرها ( لینک ­ها) دارد را مشخص می ­کند.

 

قیمت ابزار پولی سئو ۲۰۲۲ MOZPro در ۳۰ روز آزمایشی رایگان و بعد از آن از ۹۹ دلار در ماه تا ۵۹۹ دلار درمان متغیر است.

 

9- Linkody

Linkody ابزاری است که با آن می ­توانید عملکرد صحیح خود را در خارج از صفحه وب سایت مشاهده کنید. همچنین  این ابزار سئو 2022 دید کلی نسبت به بک لینک­ های سایت به شما می­ دهد. این ابزار به شما کمک می­ کند تا متوجه شوید چه کسانی به سایت شما لینک داده ­اند و حتی لینک­ هایی را که نمی‌خواهید رد کنید.

 

علاوه بر این ابزار سئو 2022 بیست و چهار ساعته لینک­ های سایت شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار می­ دهند و هر گونه تغییر از لحاظ خراب شدن یا گم شدن لینک ­ها به شما اطلاع داده می‌شود تا هر چه سریع­تر نسبت به درست کردن آن­ها اقدام کنید و رتبه شما در موتور جستجو پایین نیاید. سایر ویژگی­های Linkody عبارتنداز:

 

جاسوسی از بک لینک­ های رقبای خود: با وارد کردن URL  (آدرس سایت ) رقیب خود به این ابزار اجازه می‌دهید که همه لینک ­ها و معیارهای کلمه کلیدی وب سایت رقیب را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می ­دهد به شما کمک می‌کند که بک لینک­ های با کیفیت مرتبط با کسب و کار خود را شناسایی کنید.

 

بینش مفید به دست آورید: با این ابزار پولی سئو ۲۰۲۲ می­توانید مهمترین معیارهایی که در مورد سنجش بک لینک­ ها در نظر دارید، مانند: واقعی بودن بک لینک ­ها، وضعیت پروفایل وب سایت در گوگل، اعتبار وب سایت خود در شبکه‌های اجتماعی، حذف لینک­ های اسپم، رتبه ترافیک در وب سایت و موارد دیگر را انجام دهید.

 

ایجاد گزارش برچسب سفید: همچنین با استفاده از این ابزار سئو ۲۰۲۲ می‌توانید گزارش‌هایی تهیه کنید و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید تا با تبادل نظر با مخاطبان خود ایده ­های بهتری درباره توزیع بک لینک ­ها و تولید لینک­ های بهتر داشته باشید.

 

قیمت این ابزار در ۳۰ روز اول آزمایشی رایگان است اما بعد از آن از ۱۴.۹0 دلار در ماه تا ۱53.90 دلار متغیر خواهد بود.

 

10- ابزار Screaming Forg SEO Spider

این ابزار سئو ۲۰۲۲ به بررسی سئو در تمام صفحات وب سایت می ­پردازد و برای افراد متخصص ابزار مناسبی است. این ابزار برای وب سایت­ های بزرگ که سئو کردن صفحات آن­ها زمان‌بر است بسیار کاربردی و مناسب با نیاز آن­ها خیلی سریع و ساده سایت را از لحاظ سئو بررسی می‌کند. علاوه بر ویژگی های بالا ویژگی­ های دیگری نیز دارد که به آن می‌پردازیم:

 

برنامه جاوا Screaming Forg : مانند ربات­ های خزنده موتورهای جستجو وارد وب سایت شما شده و در وب سایت شما به جستجو می­ پردازد و به مدیران سایت کمک می­ کند تا وضعیت سایت خود را بررسی کنند.

 

انتقال آسان به اکسل : به راحتی می­توانید به اکسل برای تجزیه و تحلیل بیشتر داده ها انتقال دهید.

 

این ابزار هم به صورت رایگان و هم با قیمت ۱۴۹ یورو در سال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

11- Remove em

اگر در حال خرید یک آدرس اینترنتی وب سایتی هستید که قبلا مورد استفاده قرار گرفته است یا در حال بازسازی یک استراتژی سئو ضعیف هستید، در حین انجام تجزیه و تحلیل باید برخی از لینک ­های شکسته شده و مشکل ساز را شناسایی کنید، زیرا لینک­ های خراب باعث می­ شوند که رتبه­ بندی شما در موتور جستجوی گوگل آسیب جدی ببیند.

 

بنابراین استفاده از ابزار سئو ۲۰۲۲ Remove em به شما کمک می­ کند که تمامی لینک­ های خراب را از بین ببرید. قابلیت ­های دیگر ابزار Remove em Links عبارتنداز:

 

نمایه بک لینک خود را اسکن کنید: با استفاده از این ابزار لیستی از اطلاعات تماس با لینک­ ها و آدرس­ هایی که برای حذف آن­ها باید به آن­ها مراجعه کنید در اختیار شما قرار می­ دهد.

 

لیستی از بک لینک ­ها را صادر کنید: در صورتی­که بخواهید می ­توانید با این ابزار به گوگل اطلاع دهید که این لینک ­ها خراب هستند و آن را در وب سایت شما در نظر نگیرد و بک لینک را در گوگل رد کنید.

 

قیمت این ابزار سئو ۹۹ دلار در ماه تا ۸۹۹ دلار است.

 

12- Answer The Public

این ابزار سئو 2022 Answer The Public کار جستجو در مورد سوالاتی با کلمات کلیدی مرتبط با شما که مردم می­ پرسند را بر عهده دارد. به این صورت هنگامی­ که یک کلمه کلیدی را وارد می­ کنید این ابزار به جستجو می ­پردازد و بر اساس این کلمه کلیدی عبارات و سوالاتی که مردم دارند را تولید می­ کند. این کار باعث می‌شود تا وب سایت و محتوای خود را با توجه به نیازهای مخاطبین خود ایجاد کنید و در نتیجه ترافیک و مبادله را افزایش دهید. با Answer The Public همچنین می ­توانید:

 

دریافت بروزرسانی : هنگامی که افراد در مورد مهمترین کلمات کلیدی شما صحبت می ­کنند ، می ­توانید به روز رسانی را انجام دهید.

 

نظارت بر روند کلمات کلیدی : می­توانید با این روش ابزار سئو ۲۰۲۲ رفتار مخاطبان و مشتریان خود را در مورد تحقیق کلمات کلیدی متوجه شوید.

 

مشاهده جستجوهای بی­ درنگ : این ابزار کلمات کلیدی و عبارتی را که مخاطبان شما در حال تحقیق و بررسی هستند در همان زمان در اختیار شما قرار می­ دهد و می­ توانید آن­ها را مشاهده کنید.

 

برای وبسایت و وبلاگ خود ایده بگیرید : برای تولید محتوای مناسب و جذاب با استفاده از این کلمات کلیدی با توجه به سوالاتی که مخاطبین شما می­ پرسند، می­ توانید ایده­ های جدیدی به وجود آورید.

 

قیمت این ابزار سئو ۲۰۲۲ ، 99 دلار در ماه و متغیر تا ۱۹۹ دلار برای برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

13- Keyword Hero

ابزارHero کلمات کلیدی visitor’s sessions شما را با کلمات کلیدی که در صفحه وب سایت شما مورد استفاده قرار می­ گیرد همه را در حساب Google Analytics جفت می­ کند. به عبارت دیگر این ابزار از هدف جستجوی ترافیک سایت شما درک درستی در اختیارتان قرار می­ دهد. این ابزار کارهای دیگری نیز انجام می‌دهند که به آن­ها می ­پردازیم.

 

ترافیک و تبدیل­ های ارگانیک را شناسایی می‌کند : به شما کمک می‌کند که ترافیک و تبدیل ­هایی که بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر خود دریافت می­ کنید را شناسایی کنید.

 

ترافیک جدا : با این ابزار می ­توانید جستجو با نام تجاری خود را از جستجوی بدون برند کشف کنید.

 

موقعیت خود را درSERPها بهینه کنید : وب سایت خود را برای کلمات کلیدی هدف خاص بهینه کنید تا موقعیت شما در SERP بهتر شود.

 

جزئیات پرس و جو را مشاهده کنید : با این ابزار می­ توانید ، کشف کنید که آیا بازدیدکنندگان شما از پرس و جوهایی که برای اطلاعات انجام داده‌اند پرس و جویی برای معامله در وب سایت شما استفاده کرده­اند یا خیر.

 

ابزار سئو ۲۰۲۲ Keyword Hero در ۱۴ روز اول آزمایشی رایگان و بعد از آن از ۹ دلار در ماه تا ۱۴۹ دلار دارای قیمت ­های مختلفی است.

 

14- SPyFu

SpyFu یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی رقیب برای تبلیغات گوگل (Ad) یا گوگل ادز است. علاوه بر تحقیقات کلمات کلیدی تحقیقات رقابتیppc (هزینه تبلیغ براساس تعداد کلیک ) ، تحقیقات رقابتی سئو، ایجاد لیست­ ها و آدرس­ های سفارشی کمک می­ کند. این ابزار به شما کمک می ­کند تا ترافیک را به کمپین ­های تبلیغاتی برای سایت تبلیغاتی گوگل خود هدایت کنید.

 

رتبه­ های پرداخت شده و رتبه­ بندی شده در Google  ،  Bing ، Yahoo را نظارت کنید و اطلاعات تماس قابل اعتماد و دقیقی برای مشتریان به دست آورید. با SpyFu شما همچنین می ­توانید:

 

دانلود کلمات کلیدیppc یک رقیب : کلمات کلیدیppc رقیبان را دانلود کنید تا ببینید تعداد کلیک­ ها و مقدار هزینه آن­ها برای کلمات کلیدی چقدر است.

 

دانلود کلمات کلیدی سئو رقبا : از این ابزار برای سنجش کلمات کلیدی رقبا که باعث ایجاد رقابت درSERP می ­شود، استفاده کنید.

 

بررسی روندهای رتبه ­بندی : این ابزار امکان رتبه ­بندی یک صفحه وب سایت برای یک کلمه کلیدی را در طول زمان مورد تجزیه و تحلیل قرار می ­دهد.

 

– ایده­ های کلمات کلیدی را کشف کنید : ایده ­هایی که برای کلمه کلیدی است را پیدا کنید و از کلمه کلیدی برای تبلیغات گوگل خود استفاده کنید، تا شانس مبادله را برای وب سایت خود افزایش دهید.

 

قیمت این ابزار سئو 2022 از ۳۹ دلار در ماه تا ۱۲۹ دلار است.

 

15- Seomater

Seomater یک ابزار سئو ۲۰۲۲ حسابرسی سئو و خزیدن در وب سایت است و به بررسی فنی سئو و تست بهینه سازی سئو در صفحه وب سایت کمک می­ کند. هنگامی که این ابزار در سایت شما شروع به بررسی می‌کند یک گزارش سئو دریافت می­ کنید که درباره عناصر مختلف مرتبط با سئو وب سایت شما از جمله لینک ­های داخلی و خارجی، بک لینک‌ها، کیفیت و سرعت صفحه، رسانه ­های اجتماعی و ترافیک ارگانیک توضیح می­ دهد.

 

شما می توانید بررسی خود را با توجه به نکاتی که این ابزار در اختیار شما قرار می­ دهند برای چگونگی بهبود عناصر سئو سایت استفاده کنید. به علاوه شما می­توانید از این ابزار پولی سئو ۲۰۲۲ در موارد زیر کمک بگیرید:

 

از ویژگی SEO Monitoring Alerts استفاده کنید : این ابزار سئو 2022 در وب سایت شما به طور خودکار حرکت می‌کند و اگر چیزی از نظر سئو مشکل داشته باشد فورا پیامی دریافت خواهید کرد.

 

گزارش دقیق دریافت کنید: استفاده از این ابزار اطلاعات کامل در مورد سئو داخلی و خارجی سایت در اختیار شما قرار می ­دهد.

 

از ابزار مقایسه دامنه استفاده کنید: از ابزار مقایسه دامنه می ­توانید برای مقایسه وبسایت دو رقیب از لحاظ نقاط ضعف و قوت سئو آن­ها در لینک­ های خراب، کیفیت محتوا، تگ ­های HTML و موارد دیگر استفاده کنید.

 

ابزار سئو Seomater از ۵ دلار شروع و تا ۱۷۹ دلار قیمت بسته به بزرگی مشاغل متفاوت است.

 

16- Content King

Content King یک ابزار سئو حسابرسی و بررسی محتوا در زمان واقعی است این ابزار وب سایت شما را به صورت ۲۴ ساعته مورد بررسی قرار می‌دهد تا مشکلات سئو کاملاً برطرف شود و به آن بی‌توجهی صورت نگیرد. ابزار Content King مبتنی بر ابر (cloud) است ، نیاز به نصب ندارد و داده‌ها و اطلاعات شما را در هر زمانی که به آن­ها نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می­دهد. با Content King همچنین می­ توانید:

 

سئوی خود را بهبود ببخشید : از بازرسی­ ها ( و الگریتم­های ) وب سایت خود Content King برای به دست آوردن اطلاعات درباره سئو خود و دریافت کارهایی که به شما برای بهینه کردن صفحه از نظر سئو کمک می‌کند ، استفاده کنید.

 

دریافت هشدار : این ابزار سئو ۲۰۲۲ همچنین می‌تواند هر زمان که در وب سایت شما چیزی خراب شود یا به درستی بهینه نشده باشد شما را با خبر کند تا به طور موثر مشکل را برطرف کنید.

 

پیگیری تغییرات : کارایی دیگر این ابزار برای دانستن تاریخچه همه تغییرات محتوای خود در سایت است، مانند تغییرات در صفحات، وب سایت جداگانه، تغییرات txt و تاریخچه تغییرات خود را می‌توانید، جستجو کنید.

 

تجسم داده­ ها : می ­توانید از این ابزار سئو در زمان واقعی، گزارشات و داشبوردها را دریافت و مشاهده کنید.

 

قیمت این ابزار پولی سئو ۲۰۲۲ از ۳۹ دلار در ماه تا ۱۲۷۹ دلار در نظر گرفته می‌شود.

 

 

در این مقاله با ۱۶ ابزار سئو ۲۰۲۲ آشنا شدید که هم به صورت پولی و هم رایگان در اختیار شما قرار می­ گیرد.

برای اینکه بهترین ابزار برای وب سایت خود را انتخاب کنید، می توانید از گروه مشاوران تیم طراح جان کمک بگیرید.

 

اکنون شما برخی از بهترین ابزارهای سئو ۲۰۲۲ که به صورت رایگان و پولی در اختیار شما قرار می­ گیرد را می شناسید. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده شده می­ توانید با توجه به نیاز خود و دستیابی به اهداف سئو از این ابزار های سئو استفاده کنید و شروع به بررسی، بهینه سازی، نظارت بر وب سایت صفحات وب و محتوای خود کنید.

جمع بندی


 

 

در این مقاله به معرفی تعدادی از ابزارهای سئو ۲۰۲۲ که هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی در اختیار کاربران قرار می­گیرد پرداخته شده است.

 

بعضی از این ابزارها مانندKWFider فقط به تحقیق کلمات کلیدی می‌پردازند و ابزاری مانندSEMrush اطلاعاتی در مورد عملکرد رقبا و صفحات خاص وب در اختیار کاربران قرار می­ دهد. ابزار Growth Bar از ابزارهای سئو ۲۰۲۲ است که در تحقیقات کلمات کلیدی با تجزیه و تحلیل رقبا و ردیابی رتبه سئو به شما کمک می­ کند.

 

از دیگر ابزارها ابزارBuzz stream است که برای پیدا کردن ایمیل­ های موثر در بازاریابی و ردیابی افرادی که به لینک ­ها پاسخ مثبت دادن استفاده می ­شود. همچنین از ابزار MOZPro برای افزایش رتبه در موتور جستجو استفاده می‌شود که اطلاعاتی در مورد رتبه ­بندی ، شبکه­ های اجتماعی و لینک­ ها در اختیار شما قرار می­دهد.

هزینه آژانس ­های سئو به طور متوسط چقدر است؟

همانطور که در مقاله گفته شد هزینه متفاوت است. قیمت‌گذاری بر اساس عوامل متعددی متفاوت است ، مانند: رقابت در جایگاهی که وب سایت شما در آن قرار دارد ، نوع کار سئو  مورد نیاز محلی یا ملی ، چه نوع شرکتی سئوی شما را انجام می‌دهد آژانس محلی یا آژانس شرکتی ، میزان کار مورد نیاز وضعیت فعلی وب سایت.

آژانس ­های سئو در واقع چه می­کنند؟

آژانس­ های سئو یک وب‌سایت و محتوای آن را بهینه می­ کنند تا به رتبه­ بندی آن در نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک کمک کنند. آن­ها بر روی بهبود و فاکتورهای فنی درون صفحه و خارج از صفحه وب سایت تمرکز می­ کنند تا به آن کمک کنند تا به صورت آنلاین دیده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *