سفارش اجرا و گویندگی

میدونستی برندها حرف میزنن؟!

اجررا و گویندگی

تا به حال به حرکت دست ها و اعضای صورت مجری های تلویزیون دقت کردی؟ به صدا و نحوه ی صحبت کردن گوینده های رادیو چطور؟

اجرای کدوم مجری یا صدای کدوم گوینده بیشتر جذبت میکنه ؟ چه سبک اجرایی رو بیشتر میپسندی؟

 

هیچ مجری حرفه ای و معروفی الکی به این سطح نرسیده و هیچ گوینده ای هم صرفا به خاطر اینکه صداش خوبه تبدیل به یه گوینده معروف نشده. اجرا و گویندگی نیاز به آموزش داره تا هر کسی بتونه از استعداد ذاتی و توانایی هاش در جهت درست استفاده کنه.

 

مجری خوب کسیه که در زمینه اجرا آموزش دیده باشه و بدونه حرکت اعضای بدنش ، حالت چهره اش و فن بیانش به چه شکلی باشه و صداش رو چطوری تنظیم کنه که گوش شنونده رو آزار نده .

 

گویندگی و فن بیان هم نیاز به آموزش داره و کسی که مجری برنامه تلویزیونی یا گوینده برنامه رادیویی میشه اگه این آموزش ها رو ندیده باشه و تمرین کافی نداشته باشه نمیتونه توی این حوزه موثر باشه.

 

حالا با تعدد رسانه های اجتماعی برای تولید محتوای ویدئویی و پادکست نیاز به مجری و گوینده متخصص و با تجربه بیشتر از قبل احساس میشه و هرچقدر افراد فعال در حوزه اجرا و گویندگی به طور حرفه ای تر آموزش دیده باشن ، تمرین کرده باشن و تجربه داشته باشن میتونن تبدیل به یه فردی بشن که همه با دیدنشون ، دوست داشته باشن اون ویدئو رو تا آخر ببینن و اون پادکست رو تا آخر گوش بدن.

 

ویدئو و پادکست از عناصر مهم تولید محتوا هستن و برای رشد و توسعه یه پیج اینستاگرامی یا سایت نیاز هست تا این نوع محتوا ها تولید بشن.

یکی از خدماتی که توی طراح جان انجام میشه تولید محتوای ویدئویی و صوتی یا همون پادکست هستش.

 

مجری و گوینده های تیم طراح جان به اصول اجرا و گویندگی کاملا مسلط و در گویندگی پادکست و اجرای محتوا های ویدئویی برای پیج های اینستاگرامی ، سایت ها و کانال های یوتیوب بسیار با تجربه هستن.

 

روند اجرا و گویندگی در طراح جان اینطوریه که بعد از اینکه حوزه کسب و کاری به خوبی بررسی و مخاطب هدف شناسایی شد توی جلسه اتاق فکر برای محتوا تصمیم گیری و ایده پردازی میشه ، بعد متن برای گویندگی توسط نویسنده نوشته میشه و مجری و یا گوینده های مختلف بسته به شرایط ، اون رو اجرا میکنن. البته متن رو خودت هم میتونی در اختیار مجری ها و گوینده های طراح جان بذاری اما خب دیگه مسئولیت اثربخشی محتوای متنی با خودته!

 

مهم نیست که اجرا یا گویندگی رو برای محتوای پیج و سایت میخوای یا صرفا یه تیزر تبلیغاتیه ، مهمم نیست که حوزه ی کسب و کاریت چیه ، مهم اینه که اطلاعات لازم رو در اختیار تیم تولید محتوای طراح جان بذاری و منتظر باشی تا یه نتیجه ای متناسب با فضای کسب و کارت تحویل بگیری.

 

اگه میخوای متن ویدئوتو یه فردی اجرا کنه که کاملا به اصول فن بیان و اجرا مسلطه یا محتوای صوتی ویدئو یا پادکست رو کسی بگه که تجربه گویندگی در رادیو هم داره کافیه به طراح جان سفارش بدی.

طراح جان

نمونه کارهای اجرا و گویندگی

کاور ویدئو نمونه کار
کاور ویدئو نمونه کار طراح جان
کاور ویدئو نمونه کار طراح جان
0:00
0:00
0:00
0:00
0:00
0:00
طراح جان

سوالات متداول



هزینه پروژه های گویندگی و اجرا چطوری محاسبه میشه ؟

این مورد بیشتر بستگی به مجری یا گوینده ای که انتخاب می کنید داره . همچنین نوع کار ، این که تبلیغاتی هست یا آموزشی و مدت زمان کار نیز در تعیین قیمت بستگی داره .

گویندگان و مجری ها مهارت کافی را دارند ؟

گوینده ها و مجریانی که موردتایید طراح جان هستند همگی چندین سال در این کار تجربه دارند و بیش از صدها نمونه کار در بهترین استیج ها نظیر شرکت های بزرگ و صدا و سیما دارند . همچنین ایشان بعنوان مدرس دوره های گویندگی و اجرا نیز مشغول به فعالیت هستند .

آیا می شود از یک مجری بطور انحصاری و در اختیار برند استفاده کرد ؟

بله امکان این کار وجود دارد . باید با مجری یا گوینده مدنظر قراردادی منعقد شود و طبعا هزینه سفارشات شما در این صورت از حالت عادی بیشتر است و شما باید فرد را تامین مالی کنید . تمامی هماهنگی ها و قیمت گذاری ها توسط تیم طراح جان قابل انجام است .

طراح جان

برخی از مشتریان ما

طراح جان

ثبت سفارش اجرا و گویندگی

اگر به هر دلیلی در ثبت سفارش موفق نشدید یا نیاز به ارتباط با ما داشتید با شماره 02191035071 تماس حاصل فرمایید یا در واتساپ پیام خود را ارسال فرمایید . همچنین لینک مستقیم واتساپ پایین همین صفحه موجود است

Max. file size: 400 MB.