ساخت انواع موشن گرافیک

فراتر از واقعیت ها دید شو !

انواع موشن گرافیک

نه اینکه عکس ثابت مثل پست اسلایدی اینستاگرام جذابیت نداشته باشه. اونم به موقعش کاربردی و مهمه اما مسئله ای که مهمه اینه که تصاویر متحرک یا ساده تر بگم ویدئو جذابیت خاص خودش رو داره ؛ نه تنها برای مخاطب بلکه برای الگوریتم های اینستاگرام و گوگل!

 

حالا این ویدئو میتونه به شکل های مختلفی تولید بشه و مخاطب رو جذب کنه که یکیش موشن گرافیک هست.

 

موشن گرافیک توی بخش های مختلفی مثل تلویزیون ، سینما ، تبلیغات ، سایت ها و شبکه های اجتماعی مثل پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی استفاده میشه و کسی که از این قالب ویدئویی توی حوزه کسب و کارش استفاده میکنه با زبون بی زبونی میگه من میخوام خاص تر و متفاوت تر از بقیه باشم و یه جورایی بین هم صنف هام بدرخشم

 

موشن گرافیک همون طور که از اسمش معلومه یعنی یه کار گرافیکی به حرکت در بیاد و موضوعی که یه عکس ثابت نمیتونه منتقل کنه رو با به حرکت در آوردنش منتقل کنه. با موشن گرافیک میشه اطلاعات خوبی رو راجع به کسب و کار ، مثل محصولات یا خدماتی که ارائه میده رو در قالب یه سناریو به بقیه نشون داد و توجه مخاطب رو جلب کرد.

 

موشن گرافیک و انیمیشن باهم تفاوت دارن و در عین حال رابطه پیچیده ای هم دارن بنابراین نباید باهم یکی فرض بشن.

 

موشن گرافیک ها متناسب با سبک و استایل یک کسب و کار ساخته میشن و سناریو های موشن گرافیک ها مختص به موضوع اون کسب و کار هستش. یعنی اگه کسب و کاری در حوزه کودک فعالیت میکنه سناریو و کاراکتر های موشن گرافیک مناسب اون حوزه هستش و حتی آهنگ زمینه یا محتوای متنی موشن گرافیک هم خاص اون حوزه آماده میشن و اگه اون کسب و کار توی حوزه وسایل الکترونیکی هست ، تمام آیتم های موشن گرافیک متناسب با اون حوزه هستش و اثری از یه کار کودکانه دیده نمیشه.

 

ساخت موشن گرافیک برای پیج اینستاگرام یا سایت و یا ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی از جمله خدمات طراح جان هستش که توسط افراد متخصص این حوزه انجام میشه و میتونی برای داشتن یه پیج یا سایت خاص و متفاوت از بقیه از موشن گرافیک استفاده کنی و این کار رو به تیم طراح جان بسپری.

 

انتخاب رنگ ، سناریو ، آهنگ ، گاهی متن و کاراکتر در ساخت موشن گرافیک توسط تیم طراح جان به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از شناخت کامل مخاطب هدف و به کارگیری تجربه انجام میشه و میتونی موشن گرافیک نمونه ای که توسط طراح جان تولید شده رو قبل از سفارش ببینی.

 

ساخت موشن گرافیک حرفه ای و درست و حسابی کار زمان بری هستش پس اگه قصد سفارش موشن گرافیک به طراح جان رو داری یکم زودتر ثبت سفارش کن و مطمئن باش که قیمت موشن گرافیک در طراح جان به نسبت زحمتی که برای اون کشیده میشه خیلی پایین تره.

 

برای رشد کردن باید تلاش کرد و متفاوت بود و برای متفاوت بودن باید به روز باشی. موشن گرافیک یکی از همین متدهای روز هست که میتونی باهاش رشد کنی.

طراح جان

نمونه کارهای ساخت انواع موشن گرافیک

کاور ساخت موشن گرافیک
کاور نمونه کار موشن لوگو
کاور نمونه کار ساخت موشن گرافیک
نمونه کار موشن لوگو
نمونه ساخت موشن گرافیک
نمونه کار موشن لوگو
طراح جان

سوالات متداول

هزینه ساخت موشن گرافیک چقدره ؟

تا حدودی بستگی به نوع کار و حساسیت های شما دارد . مثلا اگر بخواهید از کاراکتر اختصاصی در موشن گرافیک استفاده شود یه هزینه اولیه برای ساخت کاراکتر خواهید داشت و همینطور سایر موارد . اما بصورت کلی هزینه ساخت موشن گرافیک دقیقه ای بین 900 هزارتومان تا 7 میلیون تومان است.

ساخت لوگوموشن بین 300 تا 2 میلیون تومان هزینه دارد . برای بقیه موارد لطفا با ما در ارتباط باشید.

اگر تعداد زیادی سفارش در این بخش داشته باشیم ، هزینه کمتر خواهد شد ؟

بله صد در صد . هر چه تعداد دقایق موشن گرافیک یا تعداد موشن گرافیک ها بیشتر باشد هزینه کاهش بیشتری حواهد داشت . 50 درصد امکان کاهش هزینه وجود دارد.

چند روزه آماده میشه ؟

فاکتورهای متعددی در تعیین زمان تحویل پروژه تعیین کننده هستند . ساخت موشن گرافیک در طراح جان باتوجه به حساسیت های زیاد تیم طوفان فکری و تیم اجرایی دست کم 7 روز زمان میبرد.

نحوه پرداخت هزینه و پروسه انجام کار به چه صورته ؟

پرداخت در پروژه های ساخت موشن گرافیک در سه مرحله صورت می گیرد. 70 درصد در هنگام توافق ، 20 درصد پس از ارسال اولین نمونه و ویرایش ها تا تایید شما و 10 درصد پایانی پس از رفع تمامی ایرادات و ارسال فایل پیش نمایش دریافت می گردد

در صورت پرداخت کامل در ابتدای کار چه اتفاقی می افتد ؟

تا پایان سال 1401 یک اعتبار 100 هزارتومانی برای سفارش لوگو موشن یا استوری موشن ، نزد ما هدیه دارید

پشتیبانی این سفارشات در طراح جان به چه صورته ؟

تمامی سفارشات در طراح جان از یک ماه پشتیبانی و ویرایش رایگان و بی نهایت برخوردارند . علاوه بر این ، تمامی سفارشات تا یکسال ، امکان ویرایش دارند .

طراح جان

برخی از مشتریان ما

طراح جان

ثبت سفارش انواع موشن گرافیک

اگر به هر دلیلی در ثبت سفارش موفق نشدید یا نیاز به ارتباط با ما داشتید با شماره 02191035071 تماس حاصل فرمایید یا در واتساپ پیام خود را ارسال فرمایید . همچنین لینک مستقیم واتساپ پایین همین صفحه موجود است

Max. file size: 400 MB.