طراحی پست و استوری اینستاگرام

پیج اینستاگرام شما ویترین کسب و کار شماست

طراحی پست و استوری اینستاگرام

شاید بگی مهم کیفیت خدمات یا محصولاتیه که ارائه میدم یا قیمت کارام مناسبه و تنوعشون خیلی بالاس. پس چندتا عکس بگیرم ، پست و استوری بذارم تموم بشه بره !

 

راستش رو بخوای اگه رویکردت اینه هرچقدرم که کارت با کیفیت ، قیمت مناسب و متنوع باشه ، پیج اینستاگرامت رشد نمیکنه. شاید تا چند سال پیش که فروشگاه های اینستاگرامی کمتر بودن با همین روند هم تا یه حدی فروش داشتی اما الان با این همه پیج متفاوت ، باید جلب توجه کنی تا فروشت رو افزایش بدی.

چطوری؟

 

نمای پیجت یا بهتره بگم قیافه پیجت باید خوشگل ، متفاوت و منظم باشه تا مخاطب رو جذب کنه. یعنی وقتی کاربر وارد پیج شد با کلی عکس متفاوت و بهم ریخته روبه رو نشه و نظم و ترتیب و زیبایی پیجت باعث بشه خوشش بیاد ، دوتا پست رو باز کنه و بعدش فالو و ازت خرید کنه.

 

خب چیدمان پست گذاری در اینستاگرام ، انتخاب محصولاتی که نیاز مخاطبن ، عنوان های جذاب برای پست های آموزشی یا خدماتی و حتی گاهی محصولات ، قطعا روی نمای کلی پیج و جذب مخاطب تاثیر میذارن و باید بهشون توجه کرد، اما زمانی یه پیج منحصر به فرد میشه که طراحی پست و استوریاش خاصِ خودش باشه.

 

طراحی پست و استوری ، یکی از خدماتیه که ما توی طراح جان ارائه میدیم و ادعا داریم که هر طراحی رو خاص اون پیج انجام میدیم!

 

اینکه قالب یه پیج مخصوص خودش باشه و از قالب آماده پست اینستاگرام استفاده نشه ، طراحی قالب پست و استوری ها متناسب با سبک کاری اون پیج باشه و حس اون کسب و کار رو به مخاطب منتقل کنه ، رنگی که استفاده شده با لوگو پیج هم خوانی داشته باشه و البته رنگی باشه که مخاطب هم بپسنده و طبق اصول ، رنگ انتخاب بشه ، از جمله مواردی هستن که ما برای طراحی پست و استوری اینستاگرام در نظر میگیریم.

 

در طراحی پست و استوری های آموزشی یا خدماتی گاهی نیازه که از تصاویر متفاوتی استفاده بشه تا علاوه بر جلوه بصری به تفهیم بهتر موضوع کمک کنه که طراحان تیم طراح جان به طور حرفه ای در این بخش فعالیت میکنن.

 

حتی اگه نیاز باشه در طراحی پست و استوری به خصوص طراحی پست و استوری تبلیغاتی از آیتم ها و کاراکترهای خاصی استفاده بشه که نیاز به طراحی و ساخت کاراکتر باشه فقط کافیه تا به ما بگی و یه کار با کیفیت و متفاوت تحویل بگیری.

 

گرافیست های طراح جان به خوبی بلدن چطور پست و استوری اینستاگرام طراحی کنن تا وقتی کسی وارد پیج شد از خوشگلی و خلاقیت پیج خوشش بیاد ، دلش نخواد بیرون بره و حتی یه ثبت سفارشی هم بکنه.

 

درسته طراحی پست اینستاگرام با گوشی هم امکان پذیره اما در نهایت نباید توقع یه کار متفاوت و خاص داشته باشی که بین بقیه همکارانت خودنمایی کنه و جذب بیشتری بگیره. خاص بودن به راحتی و با زدن چندتا دکمه بدست نمیاد.

 

با طراح جان خاص باش و پادشاهی کن 🙂

طراح جان

نمونه کارهای طراحی پست و استوری اینستاگرام

پیج اینستاگرام موسسه رجبی
نمونه کار طراحی پیج اینستاگرام
نمونه کار طراحی پیج اینستاگرام
نمونه کار پوستر مسئولیت اجتماعی
طراح جان

سوالات متداول

هزینه طراحی پست و استوری و سایر موارد مثل طراحی کاور پست igtv چقدره ؟

براساس نوع کار شما ، خواسته های شما و اصول بازاریابی اینستاگرام مخصوص پیج شما هزینه طراحی هر پست اسلایدی 300 تا 500 هزار تومان ، هر پست تک اسلاید 150 تا 250 هزارتومان ، هر استوری 200 تا 300 هزارتومان ، هر کاور پست 100 تا 200 هزارتومان ، هر پک 7 تایی کاور هایلایت 200 تا 300 هزارتومان ، هر استوری موشن یا استوری ویدئویی 400 تا 600 هزارتومان ، هر دقیقه تدوین ویدئو 400 تا 900 هزارتومان میباشد.

اگر تعداد زیادی سفارش طراحی برای یه پیج اینستاگرام داشته باشیم ، هزینه کمتر خواهد شد ؟

به ازای هر 5 سفارش در این موارد ، ده درصد تخفیف در پرداخت اعمال می شود. سقف تخفیف 50 درصد میباشد . یعنی با 25 سفارش میتوانید تا 50 درصد تخفیف بگیرید !

چند روزه آماده میشه ؟

طراحی پست و استوری و سایر موارد مثل طراحی کاور پست igtv در طراح جان بدلیل حساسیت های بالای تیم ایده پردازی و تیم اجرایی ، بین 3 تا 5 روز زمان میبرد . تاریخ دقیق تحویل سفارش در قرارداد فی مابین ذکر میشود

نحوه پرداخت هزینه و پروسه انجام کار به چه صورته ؟

پرداخت هزینه طراحی پست و استوری و سایر موارد مثل طراحی کاور پست igtv در سه مرحله صورت می گیرد . 70 درصد در ابتدای کار . 20 درصد پس از ارسال پیش نمایش و 10 درصد پیش از تحویل فایل نهایی

در صورت پرداخت کامل در ابتدای کار چه اتفاقی می افتد ؟

تا پایان سال 1401 یک اعتبار 100 هزار تومانی برای سفارش طراحی پست و استوری اینستاگرام یا موارد مشابه نظیر طراحی کاور پست ، بصورت رایگان نزد ما هدیه دارید

پشتیبانی این سفارشات در طراح جان به چه صورته ؟

تمامی سفارشات در طراح جان از یک ماه پشتیبانی و ویرایش رایگان و بی نهایت برخوردارند . علاوه بر این ، تمامی سفارشات تا یکسال ، امکان ویرایش دارند .

طراح جان

برخی از مشتریان ما

طراح جان

ثبت سفارش تیزر

اگر به هر دلیلی در ثبت سفارش موفق نشدید یا نیاز به ارتباط با ما داشتید با شماره 02191035071 تماس حاصل فرمایید یا در واتساپ پیام خود را ارسال فرمایید . همچنین لینک مستقیم واتساپ پایین همین صفحه موجود است

Max. file size: 400 MB.