قوانین سایت و ثبت سفارشات در طراح جان

 

1. نام «طراح جان»، لوگو و سایر علائم تجاری ثبت شده، محصولات و خدمات درج شده در سایت متعلق به علی ایزی (بنیانگذار طراح جان) و هم بنیانگذاران است و بدون کسب اجازه کتبی، هرگونه کپی‌برداری و استفاده از موارد فوق ممنوع خواهد بود. علاوه بر این، اسناد، توافقنامه‌‏ها، فرم‏‌ها، درخواست‏‌ها، طرح سربرگ صفحات، شکل‌های گرافیکی و دکمه‌ها، کلیه محتویات وب‌سایت، اطلاعات، طراحی، متون، گرافیک، نرم‌افزار، عکس، ویدئو، فایل صوتی و موارد مشابه، و همچنین کدهای نرم‌افزاری در مالکیت انحصاری طراح جان بوده و بدون کسب اجازه کتبی، کپی‌برداری از آنها ممنوع است. مالکیت و منافع کلیه حقوق سایت طراح جان و مندرجات آن منحصراً متعلق به علی ایزی (بنیانگذار طراح جان) و هم بنیانگذاران خواهد بود. همچنین کلیه محتویات وب‌سایت نیز مشمول قانون کپی‌رایت (مالکیت حقوق معنوی) می‌شود.

 

2. ثبت هر سفارشی در طراح جان اعم از تولید محتوا ، مدیریت پیج و صفحه اینستاگرام ، تبلیغات ، بازاریابی ، مشاوره اینستاگرام و موارد دیگری که امکان ثبت سفارش روی سایت یا در سایر راه های ارتباطی مشخص شده را دارند به منزله قبول تمامی شرایط و قوانین موجود در آن صفحه یا صفحه قوانین سایت است .

 

3. طراح جان تعهد می نماید براساس توافق های صورت گرفته ، سفارش را در زمان مقرر به سفارش دهنده تحویل نماید . در صورت هرگونه تاخیر بیش از 24 ساعت در تحویل سفارش ، کل مبلغ سفارش به سفارش دهنده عودت خواهد شد. لازم به ذکر است در مواردی که انجام تعهد وابسته به همکاری سفارش دهنده باشد و تاخیر از جانب ایشان صورت گرفته باشد ، این بند اجرایی نخواهد بود.

 

4. طراح جان تعهد می نماید در بیش از 90 درصد پروسه سفارشات طولانی مدت مانند طراحی سایت وردپرسی ، مدیریت پیج اینستاگرام و سایر موارد ، هیچ تاخیری در ارائه محتوا ، مدیریت پیج ، بازاریابی ، تبلیغات و سایر موارد تعهد شده و زمانبندی شده نداشته باشد . در صورت هرگونه تاخیر 80 درصد کل مبلغ عودت خواهد شد. لازم به ذکر است در مواردی که انجام تعهد وابسته به همکاری سفارش دهنده باشد و تاخیر از جانب ایشان صورت گرفته باشد ، این بند اجرایی نخواهد بود.

 

5. طراح جان تعهد می نماید در تمامی سفارشات ، هیچگونه کپی برداری از منابع دیگر و سایت های ایرانی و خارجی ، پیج ها و صفحات اینستاگرامی ایرانی و خارجی و هر منبع دیگری نخواهد کرد و در صورت ارائه مستندات مبتنی بر نقض این بند ، کل مبلغ سفارش به سفارش دهنده عودت خواهد شد.

 

6. طراح جان تعهد می نماید کلیه خدمات تولید محتوا شامل طراحی لوگو ، طراحی هویت بصری ، ساخت موشن گرافیک و سایر موارد طراحی و تدوین (پروژه های مدیریت اینستاگرام ، تبلیغات ، طراحی سایت ، فیلمبرداری ، عکاسی و موارد مشابه که نرم افزاری نیست شامل این بند نیست) را تا سه ما پشتیبانی کند و هرگونه تغییر (تا 5 بار ویرایش) را بدون هیچ هزینه مجدد ، انجام دهد . همچنین تعهد می کنیم کلیه سفارشات ذکر شده در این بند تا یکسال قابل ویرایش براساس نظرات مشتری محترم خواهند بود .

 

7. طراح جان تعهد می نماید در سفارش طراحی لوگو ، حداقل سه اتود به مشتری ارائه دهد و طراحی لوگو نیز براساس نظر مشتری تا حصول رضایت کامل مشتری ادامه خواهد داشت و این مورد هیچ هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.

 

8. طراح جان تعهد می نماید برای تمامی سفارشات اعم از سفارشات پروژه ای یا طولانی مدت ، جلسات ایده پردازی برگزار کند . لازم به ذکر است این مورد با حضور فرد سفارش دهنده نخواهد بود ولی گزارش جلسات ارائه خواهد شد .

 

9. تیم تولید محتوا ، تبلیغات و بازاریابی طراح جان تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است . لذا از پذیرش هرگونه سفارش که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد معذوریم . همچنین تمام مسئولیت تولید محتوا و تبلیغات ، در صورت اخطار نهادهای مذکور و زیر مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران ، با شخص سفارش دهنده است .

 

10. در مورد سفارشات تبلیغات ، طراح جان به تمامی ممیزی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای جمهوری اسلامی ایران نظیر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی آشناست و تسلط کامل دارد ولی در صورت هرگونه اخطار پس از ساخت محتوا و یا اجرای تبلیغات ، از ادامه فرایند اجرای سفارش معذوریم و ممکن است در همین راستا پحش سراسری تبلیغات شما متوقف شود. در اینصورت در صورت عودت مبالغ هزینه شده توسط پیج ها یا سایر کانالهای بازاریابی و تبلیغاتی که انتخاب شده اند ، هزینه بدون کسر هیچ مبلغی به سفارش دهنده عوت داده خواهد شد.