تولید محتوا در لینکدین

فهرست مطالب (مطالعه سریعتر) نمایش

⇐ زمان مطالعه : 9 دقیقه

شما را دعوت به شنیدن خلاصه ای از مطلب می کنیم


0:00
0:00

  روش­ های تسلط بر بازاریابی با تولید محتوا در لینکدین


 

 

لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای آشنا کردن افراد متخصص با یکدیگر و بهبود کسب و کار طراحی شده است. مسلط شدن بر روی بازاریابی لینکدین از آنچه تصور ما در مورد این پلتفرم است، ساده ­تر است. در ابتدا به نظر می­ رسد که اشتراک­ گذاری و استفاده از ویژگی ­های این پلتفرم برای بازاریابی محتوا مشکل باشد، اما با استفاده از چندین دستورالعمل بازاریابی ماهیت آن را تغییر می‌دهیم و ساده ­تر می ­شود. در این مقاله به تولید محتوا در لینکدین با استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا در پلتفرم لینکدین می­ پردازیم و بایدها و نبایدهای آن را با هم مطالعه می­ کنیم تا به یک سیستم بازاریابی مناسب در این جایگاه دست­ یابیم. 

 

لینکدین چیست؟


 

 

یک شبکه اجتماعی با بیش از ۵۰۰ میلیون عضو در آن است. این شبکه برای افراد حرفه‌ای و متخصص ایجاد شده است تا این افراد بر اساس کسب و کاری که دارند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به طوری که اگر در گذشته به دنبال افراد حرفه‌ای و متخصص در رشته فعالیت خود بودید، پیدا کردن آن­ها بسیار سخت بود. ولی شبکه لینکدین این امکان را برای شما فراهم آورده تا با افراد حرفه‌ای در زمینه شغلی خود آشنا شوید. همچنین می ­توانید با متخصصین رشته ­های دیگر نیز ارتباط برقرار کنید. البته این شبکه برای انتشار محتوا هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی­ کند و رایگان است.

 

 

ایجاد استراتژی محتوا در لینکدین


 

 

برای این که  استراتژی مناسب در محتوا لینکدین بوجود آورید باید از روش­ های زیر پیروی کنید تا بهترین عملکرد را در بازاریابی لینکدین داشته باشید.

 

استراتژی لینکدین مارکتینگ

 

مخاطبان هدف خود را  مشخص کنید.

قبل از اینکه تولید محتوا در لینکدین را شروع کنید به این فکر کنید که این محتوا برای چه کسانی ایجاد می ­شود؟ با توجه به آن محتوا را تولید کنید. مثلا هدف شما افراد متخصص فروش هستند، بنابراین برای موضوعاتی که در زمینه فعالیت این افراد است و این که این متخصصان سعی دارند چه مشکلی را برطرف کنند، شما می­ توانید با توجه به نیاز آن­ها به تولید محتوا در لینکدین بپردازید.

 

مخاطبان خود را درگیر کنید.

ایجاد یک پست در لینکدین و سپس ایجاد پست­ های دیگر شاید ساده به نظر بیاید اما استفاده از لینکدین برای بازاریابی نباید یک طرفه باشد. بلکه باید محتوایی ایجاد کنید که مخاطبین بر روی پست­ های شما نظر بدهند و با آن­ها تعامل داشته باشند. به سوالات و نظرات مخاطبین در مورد محتوا توجه کنید و پاسخگو باشید و از آن­ها بخواهید که نظر خود را در مورد پست شما ابراز کنند یا اینکه از مخاطبین سوالاتی بپرسید تا با پاسخ به این سوالات با مخاطبین خود به بحث و تبادل نظر بپردازید.

 

تبلیغ نکنید، فقط در مورد محتوای خود توضیح دهید.

درست است که در واقع بازاریابی محتوا مثل تولید محتوا در لینکدین یک تبلیغ برای کسب و کار شما است، اما شما باید محتوایی تولید کنید که مخاطب در آن تبلیغ را احساس نکند. از این طریق می­ توانید برند خود را به بهترین شکل به مخاطب معرفی کنید. زیرا مخاطبین پیام تبلیغاتی را خیلی سریع متوجه می­ شوند و از آن لذت نمی­ برند، بنابراین با تولید محتوای خوب و درست عملکرد بهتری خواهید داشت.

 

از هشتگ استفاده کنید.

برای دسته­ بندی محتوا در لینکدین نیز مانند سایر رسانه ­های اجتماعی از هشتگ استفاده می ­شود. همچنین از هشتگ می ­توانید برای کمک به مخاطبین هدف خود و افرادی که دارای علایق مشترک هستند نیز استفاده کنید. هشتگ راه بسیار خوبی برای دستیابی به افرادی که خارج از شبکه شما قرار دارند، است. با ۲ تا ۳ تگ مرتبط با محتوا لینکدین می­ توانید این ارتباط را برقرار کنید.

 

مداومت در کار داشته باشید و ناامید نشوید.

در ابتدا ممکن است به اهدافی که دنبال آن هستید، دست نیابید. اما برای این که کمپین موفق بازاریابی لینکدین داشته باشید باید ناامید نشوید و ثابت قدم بمانید. با ادامه دادن و پست کردن منظم محتوای بازاریابی کمپین لینکدین خود می­ توانید اعتماد مخاطبان را به دست آورید و همین اعتماد به شما کمک می‌کند تا خود را به عنوان یک متخصص در زمینه فعالیت خود معرفی کنید.

 

محتوایی مختص به لینکدین ارائه دهید.

منتشر کردن یک محتوای بازاریابی در چندین پلتفرم شاید به نظر خوب باشد، ولی اشتباه است. در پلتفرم لینکدین یک محتوای جدید و منحصر به مخاطبین این جایگاه ایجاد کنید، به طوری­ که این محتوا در دیگر پلتفرم­ های اجتماعی شما منتشر نشده باشد. به دلیل این­که ممکن است تعدادی از فالوورهای شما در رسانه­ های اجتماعی دیگر در لینکدین نیز شما را دنبال کنند، در نتیجه با منتشر کردن یک محتوا در چند جا ممکن است فالوورهای خود را خسته کنید و از دست بدهید.

 

مشاهده و تنظیم کنید.

اگر تولید محتوا در لینکدین در ابتدا انتظارات شما را برآورده نکردند، ناامید نشوید. با هر پست جدیدی که به اشتراک می­ گذارید تنظیمات را تغییر دهید و نقاط ضعف خود را اصلاح کنید تا به پیشرفتی که خواهان آن هستید، دست یابید.

 

انتشار محتوا در لینکدین

 

رعایت نکاتی که برای اشتراک ­گذاری به روزرسانی در لینکدین نیاز است


بخش Status را مرتباً به روز رسانی کنید.

یکی از ویژگی­ هایی که کمتر در لینکدین استفاده می­ شود ، به روز رسانی status لینکدین است. به روز رسانی روش خوبی برای  مورد توجه قرار گرفتن توسط مخاطبان هدف خود است. هنگامی که در زمان مناسب صورت بگیرد، همین حرکت کوچک باعث ایجاد ارتباطات زیادی برای شما خواهد شد. بخش به روز رسانی وضعیت یک کادر سفید است که در زیر عکس شما در صفحه اصلی قرار دارد. زمانی که به روز رسانی را انجام می‌دهید تمام کسانی که به شما متصل هستند با پیامی از این به روزرسانی باخبر می‌شوند. همچنین قبل از به اشتراک ­گذاری محتواهای لینکدین خود می­ توانید انتخاب کنید که این محتواها در اختیار فقط افرادی قرار بگیرد که با شما در ارتباط هستند یا همه افراد می‌توانند آن­ها را ببیند. حتی در شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل توییتر و … می­ توانید آن را به اشتراک بگذارید.

 

  • با به اشتراک گذاشتن لینک مقالات وب سایت ­ها، ویدیوهای جالب و استفاده از کلماتی که برای مخاطب جذاب باشد آن­ها را تشویق به کلیک بر روی لینک­ ها می­ کنید.
  • برای به روز رسانی Status خود فایلی مانند یک مقاله ، فیلم و …. قرار دهید. اگر به دنبال کار هستید رزومه خود را در این قسمت قرار دهید و با این کار افرادی که از صفحه شما دیدن می‌کنند، رزومه شما را می‌بینند، از این طریق برای شما فرصت­ های مناسب شغلی به وجود می ­آید.
  • هنگامی که در یک رویداد شرکت می­ کنید، در مورد کارهایی که در آن رویداد صورت گرفت، صحبت کنید. سوالاتی در مورد برنامه­ هایی که درآن بود، مطرح کنید همین کار باعث ایجاد مشارکت بیشتر شما با مخاطبان می ­شود.
  • افراد مختلفی هستند که برای دنبال کنندگان شما ممکن است، مفید باشند ، آن­ها را در زیر پست­ ها تگ کنید. برای تگ کردن قبل از نام شخص یا شرکت @ قرار داده و آیدی را بنویسید، این کار به خواننده اجازه می‌دهد تا به اکانت لینکدین یا صفحه شرکت آن شخص وارد شود.

بروزرسانی در لینکدین

در هنگام اشتراک­ گذاری در لینکدین این کارها را انجام ندهید 


 

 

 لینکدین یک شبکه اجتماعی برای افراد حرفه‌ای است. قبل از آن­که به تولید محتوا در لینکدین بپردازید، مطمئن شوید که این پست به مخاطبین شما مرتبط است و از لحاظ محتوا ارزش ارائه دارد.

 

  • اگرچه ممکن است در توییتر بتوانید 20 پیام را تکرار کنید، ولی در شبکه لینکدین برای جلوگیری از اسپم شدن به روز رسانی مطالب را به تعداد کمی در روز انجام دهید و از ارسال تعداد زیاد پست در روز اجتناب کنید.
  • در لینکدین از قرار دادن محتواهایی که غیر اخلاقی و به دور از تخصص است، خودداری کنید.
  • از قرار دادن تبلیغات محصولات و خدمات به صورت پست ­های زیاد خودداری کنید.
  • سعی کنید که محتوای لینکدین تخصصی خود را در زمان ­هایی که افراد در حال کار هستند و نیاز به آن دارند، پست کنید. البته اگر مخاطبینی در سراسر جهان دارید، زمان پست متفاوت خواهد بود.

 

انتشار مقاله در لینکدین چه مزایایی دارد؟


 

 

یکی از راه­ های قدرتمند برای بازاریابی، تولید محتوا در لینکدین است. از آنجا که خیلی از افراد متخصص به این پلتفرم دسترسی دارند، به عنوان یک فرصت عالی برای در دسترس قرار دادن و گسترش محتوای بازاریابی کسب و کار شما خواهد بود. در این پلتفرم علاوه بر بازدید زیاد باعث ایجاد تعامل بیشتر با مخاطبین شما می‌شود. بنابراین لینکدین جایگاه بسیار خوبی برای انتشار و تبادل اطلاعات است.

 

 

انتشار مقاله در لینکدین

تقویت رابطه با مخاطبان هدف

با توجه به اینکه در لینکدین اکثر ارتباط شما با افراد حرفه‌ای و متخصص است و با این افراد در زمینه فعالیت ­های حرفه­ای هم فکر هستید، انتخاب موضوعاتی که بتوان با آن محتوای لینکدین مناسبی ایجاد کرد، راحت و آسان است. این علایق مشترک حرفه­ای که بین شما و مخاطبین شما وجود دارد یک فرصت مناسب برای ایجاد گفتگوی دوطرفه است، که با تولید محتوا در لینکدین می ­توانید تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و باعث پیشرفت و تقویت ارتباط خود با مخاطبین شوید.

 

بهتر دیده و شناخته شدن

هر پستی که می ­نویسید و منتشر می‌کنید یک اعلان برای مخاطبینی که با شما مرتبط هستند، ارسال می‌شود. این روش بسیار خوبی است تا خود را به عنوان یک فرد حرفه‌ای در مورد موضوع محتوای لینکدین انتخابی خود معرفی کنید و به افرادی که در شبکه شما عضو هستند اطلاعات ارزشمندی اضافه کنید.

 

افزایش فالوور

اگر افرادی که با شما در ارتباط هستند به اندازه کافی از محتوای تولید شده در لینکدین توسط شما لذت ببرند، آن را با دیگران به اشتراک می­ گذارند که خود باعث جذب مخاطب بیشتر برای شما می­ شود. همچنین اگر در شبکه‌های اجتماعی دیگر فعال هستید و افراد شبکه­ های دیگر نیز پست­ های شما را ببینند و پست­­ها محتوای جالبی برای آن­ها داشته باشد، احتمال آن­که افراد ازشبکه­ های دیگر به شبکه لینکدین شما بپیوندند تا از محتواهای لینکدین شما باخبر شوند زیاد است.

 

 

مراحل انتشار مناسب محتوا در لینکدین


هدف خود را مشخص کنید.

چه هدفی از انتشار محتوا در لینکدین دارید؟ بازار هدف اصلی که برای آن به تولید محتوا در لینکدین می پردازید چه افرادی هستند؟ این افراد با چه مشکلاتی در صنعتی که فعالیت می­ کنید ، رو به رو هستند؟ با پاسخ به این سوالات می ­توانید هدف مشخصی برای تولید محتوا در لینکدین خود داشته باشید.

 

به موضوعات مناسب فکر کنید.

هنگامی که مخاطب هدف خود را به درستی مشخص کردید و دانستید که این محتوا لینکدین برای چه کسانی تهیه می ­شود ، تلاش کنید که با توجه به مشکلاتی که این افراد در زمینه کسب و کار خود با آن درگیر هستند، تعداد محتوا برای عنوان کاری آن­ها ارائه دهید.

 

فقط بر روی یک چیز تمرکز کنید.

بعد از اینکه چندین ایده برای تولید محتوا در لینکدین برای حل مشکل مخاطب ایجاد کردید، یکی از این ایده­ ها را که بیشتر برای مخاطب مفید است را انتخاب کنید و در مورد آن محتوای مناسب و ارزشمند برای مخاطب به وجود آورد.

 

یک تصویر را انتخاب کنید.

برای هر پستی که منتشر می­ کنید، بهتر است که یک عکس همراه داشته باشد. یک تصویر جذاب متناسب با محتوای مناسب مخاطب خود انتخاب کنید تا باعث جلب توجه مخاطبان شود.

 

تصویر در لینکدین

 

محتوای ویدیویی منتشر کنید.

اگر بازاریاب ویدیویی هستید، می‌توانید پی‌درپی محتوای ویدیویی از پیش ضبط شده یا زنده در پلتفرم لینکدین منتشر کنید. برای بارگذاری یک ویدیو تنها کاری که باید انجام دهید این است که به بخش ارسال محتوا بروید و فایلی را که به وجود آورده ­اید، بارگذاری کنید. اگر می ­خواهید در محتوای ویدیویی خود تعامل با مخاطبین داشته باشید مانند پرسش و پاسخ یا بخش زنده می­ توانید از LinkedIn Live یکی از امکانات جدید در لینکدین برای برگزاری جلسات استفاده کنید.

 

 

مزایای انتشار فیلم در لینکدین


 

 

 

انتشار ویدئو در لینکدین

مخاطبین هدف

محتوای ویدیویی لینکدین خود را با توجه به شناختی که از مخاطبین خود به دست آورده ­اید ، تولید کنید و برای آن­ها ارائه دهید.

 

شناخته ­تر شدن

مانند پلتفرم­ های دیگر الگوریتم‌های لینکدین محتواهای مختلف و متنوع ارسالی شما را به مخاطبین نشان می­ دهد. محتوای لینکدین ارسالی شما به تمام مخاطبین تان وقتی در لینکدین ازLinkedIn Live استفاده می­ کنید با پیامی اطلاع داده می ­شود. بنابراین هنگامی که یک ویدیو را بارگذاری می‌کنید بیشتر از یک محتوای متنی کاربر را به خود جذب می­ کند.

 

افزایش فالوور

مانند بقیه استراتژی‌های محتوا مخاطبینی که ویدیوهای شما را دوست دارند، آن­ها را به اشتراک می‌گذارند، در مورد ویدیو نظر می ­دهند، سوال می‌پرسند و با آن درگیر می‌شوند و شما را به دیگران معرفی می‌کنند که خود باعث افزایش دنبال کنندگان شما می ­شود.

 

فرصتی برای مبادله لینک با دیگران

هنگامی که می­ خواهید با یک متخصص حرف ه­ای یا یک برند غیر رقیب شرکت خود در زمینه کسب و کار شریک شوید، برای به دست آوردن این شراکت ، ویدیو بهترین مکان است. زیرا هنگامی که یک پرسش و پاسخ با یک متخصص در زمینه فعالیت خود انجام می­ دهید یا یک فیلم مشترک با این متخصص ارائه می‌دهید، نام آن را در هنگام ارسال ویدیو تگ کنید. علاوه بر آن ­که  باعث تاثیرگذارتر و ارزشمندتر شدن ویدیو شما می ­شود ، آن­ها نیز با به اشتراک گذاشتن ویدیو شما و تگ کردن آن باعث می‌شوند مخاطبین شان نیز محتوای ویدیویی شما را ببینند و در صورت مورد توجه قرار گرفتن محتوای لینکدین شما، آن­ها نیز به احتمال زیاد شما را دنبال خواهند کرد.

 

 

مراحل انتشار فیلم در لینکدین


ایده ­های موثر در تولید محتوای ویدیویی

قبل از این­که بخواهید به تولید محتوا در لینکدین بپردازید، باید با تیم تولید محتوای خود به ایده پردازی و مشورت برای ساختن محتوای ویدیویی مناسب بپردازید که برای مخاطبان شما جذاب باشد و اطلاعات بسیار با ارزشی در اختیار آن­ها قرار دهد. البته باید تولید محتوای ویدیویی لینکدین با بودجه‌ای که شما در نظر گرفته‌اید مطابقت داشته باشد.

 

یک محیط مناسب ضبط بسازید.

بعد از اینکه ایده مورد نظر تایید شد، باید محیطی در نظر بگیرید که بتوانید در آن محتوای ویدیویی خود را بسازید و همینطور باید برای تجهیزاتی که برای فیلمبرداری مانند: دوربین و نورپردازی نیاز دارید نیز بودجه کافی داشته باشید.

تیم عکاسی و فیلمبرداری گروه دیجیتال مارکتینگ طراح جان به خوبی با تولید محتوا در لینکدین آشنا هستند و می توانند برای ساخت ویدئوهای با کیفیت به شما کمک کنند.

 

از قابلیت Livs KinkedIn استفاده کنید.

برای پخش زنده یا ضبط ویدیو از طریق لینکدین وارد برنامه شوید و بر روی دکمه دوربین در نوار وضعیت کلیک کنید. از آنجا یک صفحه دوربین باز می‌شود که در آن می ­توانید ضبط را شروع کنید. برای بارگذاری ویدیو که قبلاً ضبط کرده ­اید کافی است که به نوار وضعیت برنامه یا سایت دسکتاپ برای روی نماد عکس کلیک کنید تا یک فایل ویدیویی اضافه کنید.

 

 

چگونگی اجرای یک استراتژی بازاریابی محتوا در لینکدین


 

 

همانطور که می­ دانید آشنایی با استراتژی بازاریابی در لینکدین می­ تواند تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار شما داشته باشد. با توجه به اینکه دو استراتژی اصلی برای تولید محتوای در لینکدین یعنی تولید محتوای ویدیویی و متنی در اختیار دارید باید در مورد راه‌های اجرای این محتواها به بررسی بپردازید. گرچه تولید محتوا در لینکدین در صنعت ­های مختلف متفاوت است، اما تکرار آن در زمان­ های مختلف می‌تواند باعث ایجاد تفاوت در آن شود.

 

مرحله1- محتوای لینکدین خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

برای به دست آوردن هدف خود از تولید محتوا در لینکدین و به اشتراک گذاشتن آن باید برنامه‌ریزی منظم داشته باشید در اینجا چند نکته در مورد نحوه برنامه ریزی موثر بیان می­ کنیم.

  • – وقت کافی برای نوشتن مقالاتی که می­ خواهید به اشتراک بگذارید اختصاص دهید ، به روز رسانی وضعیت و یا اینفوگرافیکی که مرتبط با کسب و کار شما است را شروع کنید. محتوای لینکدین را در یک تقویم برنامه ریزی کنید و زمان مناسب برای به اشتراک گذاری آن را مشخص کنید.
  • – از نرم افزاری مانند برنامه انتشار اجتماعی HubSpot برای برنامه‌ریزی محتوای خود استفاده کنید.
  • – با برنامه‌ریزی نه‌تنها در وقت صرفه جویی می­ کنید ، انرژی لازم برای تولید محتوای مناسب برای مخاطبان خود را نیز خواهید داشت و بیشتر بر روی آن متمرکز خواهید بود.

مرحله 2- استراتژی متناوبی برای ارسال محتوا لینکدین داشته باشید.

هنگامی­ که محتوای بازاریابی خود را به اشتراک بگذارید شناخت هدف به شما کمک می‌کند که در ذهن مخاطب خود بمانید. برای رسیدن به تعامل دستورالعمل­ هایی برای انتشار محتوا در لینکدین وجود دارد که به هدف شما کمک می­ کند: دو تا سه بار در روز به روز رسانی Status انجام دهید. انتشار فرم طولانی یک تا دوبار در هفته صورت بگیرد، البته برای هر کسب و کار این روش انتشار متفاوت است و باید با توجه به آن صنعت انجام گیرد.

 

مرحله 3- از الگوهای ایجاد محتوا استفاده کنید.

محتوا باید هدف و طرح کلی داشته باشد حال این طرح می­تواند در قالب یک پست وبلاگ، یک مطالعه موردی و…. باشد، که در آن محتوا را در لینکدین تبلیغ یا منتشر کنید. در پلتفرم لینکدین می­ توانید مجموعه­ای از قالب ­های تولید محتوا را به صورت الگویی انتخاب کنید و هر بار یکی از این قالب­ ها را برای انتشار محتوای بازاریابی لینکدین خود استفاده کنید.

 

مرحله4- فعالیت­ های به وجود آمده را پیگیری کنید.

هنگامی ­که تلاش­ ها و فعالیت­ های تولید محتوا در لینکدین موثر واقع شود، با افزایش فعالیت خود در زمینه کسب و کار شرکت متوجه آن می‌شوید. این افزایش می‌تواند به صورت زیاد شدن بازدیدها، درخواست ارتباط یا حتی پیام‌های مستقیم بینندگان باشد. بنابراین هنگامی­ که این موارد افزایش می‌یابد یعنی زمان مناسب برای کشف چیزهایی است که باعث علاقه مخاطبین به پروفایل شما شده است. به وسیله آن می ­توانید فرصت‌های بالقوه برای همکاری با صنعت خود را ایجاد کنید.

 

 

مزایای تولید محتوا در لینکدین


قرار دادن محتوا در لینکدین به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوایی شما، راهی برای ثابت کردن خود به عنوان یک فرد متخصص و حرفه ای در حوزه کار خود است. ارسال محتوای به موقع و مرتبط با مخاطبان شما نه تنها باعث ایجاد اعتماد به کسب و کار شما می­ شود ، بلکه فرصت­ های بیشتری برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود با افراد خارج از شبکه مستقیم شما می­ شود.

 

فعالیت در لینکدین می­ تواند بخش بزرگی از نیاز بازاریابی شما برای کسب و کار شرکت را برآورده کند. لینکدین بزرگترین پلتفرم تجاری است و افراد حرفه‌ای و متخصص در این جایگاه قرار دارند، بنابراین این پلتفرم به شما کمک می­ کند که به صورت حرفه­ای و آنلاین  کسب و کار خود را گسترش دهید و بدون کمک رسانه­ های اجتماعی دیگر برای بیزینس خود فرصت­ های مناسبی ایجاد کنید. برای اینکه بتوانید ازاین شبکه اجتماعی بهترین و بیشترین بهره را برای بازاریابی وشناساندن برند خود به افراد متخصص ببرید،

می­ توانید برای تولید محتوا در لینکدین و استفاده از خدمات حرفه ­ای در این زمینه از گروه متخصص طراح جان کمک بگیرید.

جمع بندی


 

 

لینکدین یک شبکه اجتماعی برای افراد حرفه‌ای و متخصص است که با توجه به تخصص خود به تولید محتوا در لینکدین می پردازند و از این طریق با افراد ماهر ارتباط می­ گیرند. بنابراین برای اینکه بتوانند افراد موفق در صنعت و مدیران ماهر را به سمت خود در این شبکه جذب کنید باید محتوای لینکدین جالب و حرفه‌ای ایجاد کنید. این محتوا را می­ توان به صورت متن ، ویدیو و عکس ایجاد کرد و در این تولید محتوای لینکدینی باید از استراتژی استفاده کنید که با آن مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید و با تولید محتوادر  لینکدین آن­ها را درگیر نگه دارید و از پرداختن به موضوعات غیرحرفه‌ای و خارج از تخصص خود خودداری کنید.

 

 

سوالات متداول

چه تعداد به روزرسانی صفحه را باید در روز پست کنید؟

Hubspot روزانه ۴ تا ۵ به روزرسانی پست می ­کند تا محتوای صفحه جدید می‌گردد. اما تعداد آن به کارایی مثبت آن برای صفحه بستگی دارد ممکن است تعداد کمتر به روزرسانی مفیدتر باشد.

آیا صفحه شرکت یک حساب تجاری در لینکدین است؟

داشتن یک صفحه شرکت به این معنی نیست که یک حساب در تجاری در لینکدین دارید که به شما امکان تبلیغات و بروزرسانی ها را می­ دهد.

کدام یک از این دو یعنی قرار دادن عکس درپروفایل یا فعال بودن در لینکدین برای پیشرفت بیزینس بهتر است؟

بهتر است که محتوایی مناسب از کار و رزومه خود در لینکدین بگذارید تا عکس در پروفایل. زیرا با قرار دادن رزومه، تخصص خود را بیان می­ کنید که باعث می­ شود افرادی که به شما نیاز داشته باشند تماس بگیرند.

هنوزم سوال داری ؟ زیر همین پست بپرس تا سریع بهت جواب بدیم

نیاز به مشاوره رایگان داری ؟ تو واتساپ منتظرتم :))

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *